terbaik

Monday, February 28, 2011

aku dan blajo motor....

salam....
ok...nok cite pasal blajo motosikal B2....

KAT TEMPAT BELAJAR MOTOR>>>
mule2 sampai...panas btol....bukan cuaca panas tapi hati..
*kna tunggu hampir satu jam baru dpt naek motor EX....
dgn hati yang membara*bukan smgt lebih tapi panas lebih...
aku tunggu punyer tunggu last2...
aku dpt naek motor EX...*muke bangga...
bayangkan penat lelah tunggu org*wat sedap padahal sume org gitu gok...
aku pon mulakan langkah menunggang EX..haha
sampailah aku di tempat latihan bersama kawan2 senasib*kna tunggu lame gok cam aku..haha...mesti dye semua geram...
nak taw cam mane tempat tu...macam nieh lahhh....





ok2...sambung lagi...mase aku wat latihan..
hati tenang...*nampok hebatkan...
aku pandu kenderaan bermotor dgn yakin...langkah ku agak ampuh dan kental...*muke smgt
aku melintasi titian dgn muke yg 'cool'....
aku memecut dan membrek...semua org memandangku...*muke terpesona..
aku koya...mane ade gitu tp aku pandu motor dgn baek lahhhh...haha
ok2..xnk citer hal tu..
aku pon hampir selesai..
tiba2....
cikgu laki: kamu neh, knp xbrek smgt skt(brek rapat)....???
budak prmpn: owh..saya....nanti lahhh...xsmgt skrg....*wat muke cute
cikgu laki: owh...suke ati lahhh...*muke senyum2 pisang...
aku dalam ati semasa melihat kejadian itu,"apelah budak prmpn tu....cikgu pon plik...knp biarkan je budak tu jawab camtu...kalo laki mesti dye marah...tapi....mgkin budak tu cute...ape lahhh..."..

DUA MINIT KEMUDIAN>>>
seorg lelaki melakukan kesilapan buat sulung kalinyerrr....
cikgu laki: kamu....knp titian asyik jatoh je*nada tinggi n muke maroh molek...
budak laki: owh..sori2...*muke ikhlas
cikgu: sori2....pastu jatoh lagi..ape lahhh???*muke masam...
budak laki tu diam je....
aku dalam ati(dalam ati lagi),"sah...cikgu neh...tgk prmpn cute skt cair terus....ape lahh..aku xphm btol laa..."...*muke keliru...

SELESAI LATIHAN>>>
aku pon trus ke tmpat dimana cikgu itu berada..aku ingin tandatangan...
kna beratur..agak panjang...*muke stresss....
selesai beratur..
muncul geliranku...*muke ceria...
tiba2...
aku dipintas org...aku dalam ati(dalam ati lagi2),"ape neh..dah le muke hodoh...hampeh btol laki neh...aku beratur..dye potong..."*muke gram tahap hokage....
skrg baru aku dapat tandatangan...tp sblm tandatangan...
cikgu: mu taw x??? saye neh kalo datang sini mesti pening....
aku(dalam ati): doh...taw doh pening..knp kerja sini.....????
aku luaran hanya senyum....
cikgu: saye bukan ape???, saye nok mu sume cpt pandai...nieh...latihan pon maen2...cam mane2 saye x maroh....*muke smgt n emosi...
aku: yelah2,,,btol jugak...
cikgu: kalo nok mase percume..saye bleh bg tp kna pndai ahhhh....
aku: owh....*cam tu je respon..(aku bukan nok dgr citer dye)
cikgu: kalo bleh saye nok bg mu sume lulus....
aku: bagi aje...haha
cikgu: haha, boleh2...tp cpt2 laa pndai..
aku selesai tandatangan...aku blah dan ucapkan time ksh smbl sym*baek sgt aku..
aku sym sbb dpt blek...haha

PESANAN>>>
ok...bagi anda sume..
manusi ade byk ragam jadi.....
terima lahhh mereka walopon ati xlehhh time* btol k aku neh????
sekian time kasih...jumpe lagi, wassalam....

No comments:

Post a Comment

berlindunglah pada Allah

berlindunglah pada Allah