terbaik

Saturday, March 05, 2011

hidup silap......huh

1.....2......3.......go....
assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh....*cakap dgn laju dan smgt...
ok...puan2 dan tuan2....
aku disini ingin bercerita tentang aku....
untuk kamu semua ambil iktibar,,,
haha, jgn wat silap cam aku....

XDOK INTRO>>>
aku tunggang motorsikal ke stesen minyak binjai..
agk skt manusia disitu...
aku pn truss isi minyk...*muke smgt
selesai tugas itu...*muke lega...haha
aku pon ingn menyeberangi kesesakkan lalu lintas....
aku tgk k kiri....
aku tgk k kanan....
aku tgk k kiri....
aku tgk k kanan....dan
aku tgk lagi k kiri....
aku tgk k lagi2 kanan....*muke xsabor....
aku tgk motor kat sblah kanan...xbg signal nok masok lorong aku...
jadi aku pon trus jalan*xtgk doh kenderaan laen...
brommmmmmmmmmmmmm.....
tiba2....
pinnnnnnnnn.....pinnnnnnnnnnnn.......
motor tadi menge'pin'....
aku terkejut.....
dia cakap,"ape mu neh...buta ke????"......muke nyenyeh molek
aku pon jawab,"bodo punyer org.....signal bg lmbt.....pas tu nok kabo aku bute..."*muke maroh
dia pon syp tross....
org kat kdai makan depan stesen mnyk, mule melihat kami....
aku pon blah je dgn xhiraukan org tu....walopon ye jaoh lebih tua tp bg laa isyarat dgn btol....
aku lesen dalam belajor pon taw peraturan...niekan dye yg ade lesen besor....ape lahhh...*muke rezak
aku berlalu dan cube bertenang,,,
aku taw aku pon silap tp dye patotnyer berbudi skt...

ok2....tu je citer kali neh..
wassalam....*muke hepi

No comments:

Post a Comment

berlindunglah pada Allah

berlindunglah pada Allah