terbaik

Saturday, March 19, 2011

kaloh futsal????nak menang????ape kiter perlu????

salam.....
aku ske maen futsal....
itu hanyalah intro....

ok...nak jadi ke citernyer....
aku dtg maen futsal kul 4 setgh...
mmg smgt tp dalam ati, aku nok maen ske2.....hehe
xlah bersungguh...haha

jadi...
aku maen dgn biase2....
tp sblm tu aku dah duk kat luar sbgai simpanan...
bukan ape aku xnak maen dlu..
aku nak tgk strategi lawan....
namun....kawan2ku inginkan kemenangan...haha
aku ingt mereka inginkan keseronokan ttpi itu semua telah berubah...haha

kami kalah teruk...
sbb kami tiada strategi...maen ske2..haha
nak menang kita perlu otak bukan badan...hehe
jadi..strategi akan ku lakar nanti...haha
see you next time..*smgt aku...

ok..wassalam.....

No comments:

Post a Comment

berlindunglah pada Allah

berlindunglah pada Allah